ASB Security zoekt per direct een Technisch klantenservice medewerker met affiniteit voor veiligheid en security.

Wil jij samen met ons werken aan een veiligere wereld? Ben jij iemand die energie haalt uit mensen helpen en complexe situaties oplossen? Dan heeft ASB Security de uitdaging waar je naar op zoek bent!

Jouw uitdaging binnen ASB Security als Technisch Klantenservice Medewerker

Jij bent van nature iemand die graag tot de kern van een probleem komt. Je staat onze klanten en alarminstallateurs telefonisch te woord. Jedraagt zorg voor de verwerking van technische meldingen vanuit het monitoring- en incident management systeem. Hierbij onderzoek je op afstand wat de oorzaak van de meldingen zijn. Dit kan variëren van een eenvoudige accu-uitval tot complexe verstoringen. Door middel van nauw contact met diverse partijen zoals de brandweer, serviceproviders, klant en/of installateur, achterhaal je zo snel mogelijk de oorzaak van de verstoring en neem je gericht actie om tot de oplossing te komen.

Daarnaast ben je vanuit de alarmcentrale van groot belang voor de veiligheid van anderen. Naar aanleiding van opkomende alarmmeldingen van de opdrachtgevers van ASB Monitoring bel jij met de persoon die verantwoordelijk is vanuit de opdrachtgever en beoordeel jij of de melding reëel of loos is. Het is jouw verantwoordelijkheid dat deze meldingen goed worden afgehandeld en er adequaat wordt gereageerd. Door jou is de veiligheid van onze opdrachtgevers te alle tijde gewaarborgd!

Jouw achtergrond als Technisch Klantenservice Medewerker

  • Een opleiding en/of achtergrond in ICT of techniek op MBO-4 niveau is een pré, maar geen vereiste.
  • Affiniteit met beveiligingstechniek is een pré;
  • Diploma Beveiliger 2 of BOCA op zak. Als je geen BOCA hebt, haal je dit op kosten van ASB Security;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Goede beheersing van computers en de vaardigheid snel nieuwe systemen tot je te nemen;
  • Uitstekende telefonische- en servicegerichte vaardigheden.

Jij bent als Technisch Klantenservice Medewerker

  • Stressbestendig;
  • Verantwoordelijk;
  • Flexibel (het werken in shifts 24/7 is onderdeel van de functie (ervaring hierin is een pré);
  • Proces en protocol gericht;
  • Klant- en servicegericht;
  • Leergierig

ASB Security biedt jou het volgende

  • Contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een fulltime vast dienstverband van 40 uur;
  • Een goed geregeld pensioen;
  • Een gezellig en informeel team waar je eigen inbreng gewaardeerd wordt;
  • Een actieve personeelsvereniging waar er veel leuke uitjes worden gepland;
  • Groeimogelijkheden (jij laat zien wat je kan, wij helpen ontwikkelen);
  • Interne en externe opleidingsmogelijkheden binnen ons vakgebied op onze kosten;
  • De lekkerste koffie;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vakantiegeld;
  • Onregelmatigheidstoeslagen voor werken buiten kantooruren.

Bij indiensttreding wordt altijd een screening procedure bij de Politie uitgevoerd. Nog steeds enthousiast over de functie van Technisch Klantenservice Medewerker bij ASB Security? Reageer dan snel! Wij kijken uit naar je reactie.

ASB-Security BV
t.a.v. de heer I. Debets
Boschdijk 720
5624 CL Eindhoven

Of mail naar:
i.debets@asb.nl