ASB Security zoekt een klantvriendelijke service medewerk(st)er.

Taken en verantwoordelijkheden
Tot jouw verantwoordelijkheden vallen onder andere de telefonische klantondersteuning van zowel alarminstallateurs als detailhandelmedewerkers en het verwerken van technische meldingen vanuit het monitoring- en incident-managementsysteem.

Hierbij onderzoek je op afstand wat de oorzaak is van de diverse meldingen zoals bijvoorbeeld stroomuitval en lijnverstoringen. Door middel van nauw contact met de diverse partijen zoals brandweer, service providers en de locatie zelf, achterhaal je zo snel als mogelijk de oorzaak van de verstoring en neem je gerichte actie om deze op te lossen.

Het gaat dus om 1e– en 2e lijn servicedesk werkzaamheden. Je rapporteert direct aan de Coördinator Beheercentrum/Servicedesk.

Profiel kandidaat

• Je hebt een afgeronde MBO opleiding binnen de ICT
  • Werkervaring als Servicedesk Medewerk(st)er is een pré
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal
  • Servicegerichtheid is een vanzelfsprekendheid
  • Computervaardigheden
  • Analytisch en pragmatisch
  • Stressbestendig
  • Accuraat en consistent
  • Bereidheid om in een 24/7 continu rooster te werken

Geboden wordt
Het succes van ASB-Security BV is onder meer gebaseerd op de kennis, gedrevenheid en motivatie van onze medewerkers. ASB is belangrijk voor jou, jij bent belangrijk voor ASB! Daarom bieden wij goede opleidingsmogelijkheden en uitstekende (secundaire) arbeidsvoorwaarden in een zeer uitdagende omgeving.

Ben jij die enthousiaste Servicedesk Medewerk(st)er ICT met affiniteit voor techniek?
Reageer dan snel via een brief aan:

ASB-Security BV
t.a.v. de heer I. Debets