Heb jij het in je een team aan te sturen? En ben jij de persoon waar iedereen op kan leunen en terugvallen?

ASB Security is op zoek naar een Servicedesk Coördinator met passie voor techniek en beveiliging. Dagelijks hou jij je met je team met één ding bezig: de veiligheid bewaren van al onze klanten.

Wat ga je doen?

Je bent als meewerkend voorman het kloppend hart van de afdeling. Op een natuurlijke wijze breng je synergie aan in het team en overzie je alle processen. Je voelt haarfijn aan wat je collega’s nodig hebben en stimuleert ieders verantwoordelijkheidsgevoel en kwaliteiten. Jouw doel? Een lekker draaiende afdeling.

Met de juiste (coachende) vragen prikkel je het team en doe je beroep op ieders eigen probleemoplossend vermogen. Je stuurt op vooruitgang: niet alleen door opbouwend aandachtspunten terug te geven, maar ook door je waardering te laten blijken en goed te luisteren. Tenslotte bereik je het meest met positiviteit en empathie!

Wat we vragen

• Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Diploma Beveiliger 2 of BOCA. Als je geen BOCA hebt, ga je de BOCA opleiding behalen op kosten van ASB Monitoring.
  • Passie voor innovatie, technologie & beveiliging
  • Een groot empathisch vermogen en goede communicatie vaardigheden
  • Teamspeler die leiding geeft vanuit het zadel
  • Technisch inzicht en een analytische blik
  • Organisatorisch talent en een procesmatige aanpak

Wat we bieden

Jij bent belangrijk voor ons! Daarom investeren we graag in je opleidingswensen en bieden we uitstekende (secundaire) arbeidsvoorwaarden. Daarnaast ben je verzekerd van een gemoedelijke omgeving en werk je in een inspirerend en informeel team dat regelmatig geniet van een borrel of een barbecue.

Een assessment is onderdeel van het sollicitatieproces.
Soort dienstverband: flexibel, bij voorkeur 24-40 uur per week.

Over ASB Security

Meer informatie over ASB Security? Lees dan meer op onze website: www.asb.nl
Stuur je sollicitatie naar:

ASB-Security BV
t.a.v. de heer I. Debets