Wil jij samen met ons werken aan een veiligere wereld? Ben jij iemand die energie haalt uit mensen helpen en situaties oplossen. Iemand die graag tot de kern van een probleem komt. Je bent communicatief sterk, stress bestendig en op zoek naar opleiding en groei? Dan is deze functie precies wat je zoekt!

 

Wat ga je doen?

Je doet telefonische ondersteuning aan klanten en alarminstallateurs, en draagt zorg voor verwerking van technische meldingen vanuit het monitoring- en incidentenmanagementsysteem. Hierbij onderzoek je op afstand wat de oorzaak van de meldingen zijn. Dit kan variëren van een eenvoudige accu-uitval tot complexe verstoringen. Door middel van nauw contact met diverse partijen zoals brandweer, serviceproviders, klant en/of installateur, achterhaal je zo snel mogelijk de oorzaak van de verstoring en neemt gerichte actie tot de oplossing.
Daarnaast ben je vanuit de alarmcentrale van groot belang voor de veiligheid van anderen. Naar aanleiding van opkomende alarmmeldingen van de opdrachtgevers van ASB Monitoring bel jij met de persoon verantwoordelijk vanuit de opdrachtgever en beoordeel jij of de melding reëel of loos is. Het is jouw verantwoordelijkheid dat deze meldingen goed afgehandeld worden en er adequaat op gereageerd wordt. Door jou is de veiligheid van onze opdrachtgevers ten alle tijde gewaarborgd!

 

Waar ben je goed in?

Stressbestendig als jij bent, bezwijk jij niet onder druk of een piek van meldingen. Jij hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan snel schakelen tussen de zeer diverse soorten meldingen: Technische- en alarmmeldingen. Bovendien beschik je over duidelijke communicatieve vaardigheden om de meldingen op een juiste manier door te geven aan personen ter plaatse.

Een opleiding en/of achtergrond in ICT of techniek op MBO-4 niveau is een pre, maar geen vereiste.

 

Profiel kandidaat:

–           MBO-4 werk- en denkniveau

–           Affiniteit met beveiligingstechniek is een pré

–           Diploma Beveiliger 2 of BOCA op zak. Als je geen BOCA hebt, ga je de BOCA opleiding behalen op kosten van ASB Monitoring

–           Proces en protocol gericht denken en doortastend handelen

–           Je beschikt over uitstekende telefonische- en servicegerichte vaardigheden

–           Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

–           Je typt snel en foutloos

–           24-40 uur per week willen werken

 

Voor deze functie ben je flexibel beschikbaar en inzetbaar.

–           Het werken in shifts (24/7) is onderdeel van de functie (bij voorkeur heb je hier ervaring mee)

–           Standplaats Eindhoven

 

Geboden wordt:

Het succes van ASB Security is gebaseerd op kennis, gedrevenheid en motivatie van onze medewerkers. ASB is belangrijk voor jou, en jij ben belangrijk voor ASB! Daarom bieden wij:

  • Goede opleidingsmogelijkheden
  • Een prettige, comfortabele en inspirerende werkomgeving
  • Leuke collega’s
  • Onregelmatigheidstoeslagen voor werken buiten kantooruren

 

Ben jij die enthousiaste Servicedesk Medewerk(st)er – Centralist Alarmcentrale met affiniteit voor techniek?

Reageer dan snel!

ASB-Security BV
t.a.v. de heer M. Jansen
Boschdijk 720
5624 CL Eindhoven

of mail naar:
m.jansen@asb.nl