Warehouse Engineer bij ASB Security

Werken op kantoor? Jij stroopt liever je mouwen op en gaat met je handen aan de slag. Een aanpakker ben je. Je zet tenslotte geen beveiligingssystemen in elkaar door eindeloos na te denken, maar door het te doen!

Jij als Warehouse Engineer weet alles over het assembleren – of wel samenstellen – en testen van al deze beveiligingstechnieken. Of je wil hier juist meer over leren. En het beheren van een magazijn? Dat geeft je werkdag lekkere afwisseling.

Wat ga je doen?

Geen dag is hetzelfde als Warehouse Engineer bij ASB Security. Je komt binnen, pakt een bak koffie en start samen met je collega de boel op. Dan check je de binnenkomende orders: die hebben tenslotte topprioriteit. Je gaat aan de slag met het in elkaar schroeven van een aantal mistgeneratoren en test een camerasysteem dat je zelf in elkaar hebt gezet. Tussendoor ontvang je de inkomende onderdelen en pak je een spoedorder op.

Als Warehouse Engineer beheer je alle processen van order tot levering. Plannen en snel schakelen is hierbij belangrijk: er zit altijd wel een uitdaging in om alles op tijd af te krijgen, klanten tevreden te houden én het overzicht in het magazijn te behouden. Jij hebt de regie.

Dus ben jij dol op techniek en zet je graag de meest uiteenlopende systemen in elkaar? Heb je inzicht en overzicht als het om het beheer van een technisch magazijn gaat? En hou jij van snel schakelen en dynamische werkdagen? Lees dan vooral verder:

Wij vragen:

– MBO werk- en denkniveau

– Passie voor techniek en de leergierigheid en inzicht om hier meer over te leren

– Je bent precies met het assembleren & het beheren van het magazijn

– Je hebt een vlotte babbel en weet makkelijk te schakelen met collega’s

– Je staat stevig in je schoenen en weet prioriteiten te stellen

Wij bieden:

– Een uitdagende technische functie waarin je uiteenlopende beveiligingssystemen bouwt

– Een fulltime baan voor langere tijd

– Een goed & marktconform salaris

– Reiskostenvergoeding en een uitgebreide pensioenregeling