De medewerkers van de ASB Monitoring zijn 24/7 telefonisch bereikbaar voor ondersteuning van de aangesloten bedrijven, particulieren, installateurs en hulpdiensten.
De helpdesk is het centrale aanspreekpunt voor storingen en veel voorkomende vragen op gebruikersniveau. De desk is per telefoon en per e-mail bereikbaar en ondersteunt gebruikers en installateurs bij:
OMS administratie (kantoortijden) – voor alle vragen over uw lopende of nieuwe OMS overeenkomst
Telefoon: 040 – 2662634
E-mail: oms@asb.nl
OMS technisch (kantoortijden) – voor alle technische- en gebruikersvragen over onze portal en/of de mijnomsdienst app (kantoortijden)
Telefoon: 040 – 2662636
E-mail: mijnomsdienst@asb.nl
SECONTS support (24/7) – voor gebruikers van onze meldkamersoftware
Telefoon: 040 – 3035730
Installateur helpdesk (kantoortijden) – voor alle technische vragen over onze producten
Telefoon: 040 – 2662636
E-mail: helpdesk@asb.nl
Meldkamer (24/7) – voor alle vragen over uw meldkamer-aansluiting
Telefoon: 040 – 2662640
Security Operations Centre (24/7) – voor alle overige vragen over onze security services
Telefoon: 040 – 2662644
E-mail: soc@asb.nl