Wanneer u met ASB samenwerkt, kunt u er blindelings op vertrouwen dat wij leveren wat is afgesproken, 365 dagen per jaar. Er kunnen immers levens van afhangen, daarom gaan we een stuk verder dan ‘werkende systemen’ en een 24/7 bereikbare helpdesk.
De veiligheidsprincipes waaraan ASB voldoet zijn lang niet allemaal wettelijk voorgeschreven. Alle computerwerkplekken van onze medewerkers zijn beschermd tegen ongewenst invloeden van buitenaf. We werken via een private netwerk centraal op onze standalone en super beveiligde servers, die redundant (dubbel) zijn uitgevoerd. Hierdoor doen we er alles aan om virussen en kwaadwillende objecten buiten de deur te houden waar we inmiddels al jaren zeer succesvol in zijn geweest, iets waar we trots op zijn!
De helpdesk- en monitoring medewerkers van Service Management beschikken over de voorgeschreven opleidingen om hun werk optimaal te kunnen doen. Daarnaast worden zij in- en extern continu getraind en getest. We doen er alles aan om te voorkomen dat het op de werkvloer ‘business as usual’ wordt en de kwaliteitsbeleving verslapt. Waar mogelijk worden de medewerkers aan projecten gekoppeld, om ook bij de ontwikkeling van nieuwe oplossingen gebruik te maken van hun ruime praktijkervaring. Succesvolle invoering van nieuwe diensten zijn hiervan het resultaat.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.