Vanuit een eigen meldkamer heeft u volledig toezicht op en controle over uw aangesloten risico-objecten en -locaties. Om een eigen meldkamer te starten of een verbeterslag te maken, biedt ASB specialistische meldkamerdiensten: expertise, advies, apparatuur, software en service om u te ontzorgen.
Wellicht is uw retailketen, universiteit, ziekenhuis of organisatie toe aan een eerste eigen meldkamer, of een state-of-the-art meldkamer versie 2.0? ASB beschikt over enorm veel ervaring met particuliere- en bedrijfsalarmcentrales (PAC/BAC). Dat geldt ook voor de regionale alarmcentrales (RAC’s) van de overheid en hulpdiensten: hiervan hebben we er heel wat ingericht die we 24/7 controleren en ondersteunen.
Wat heeft u precies nodig?
Het inrichten van een meldkamer gaat verder dan de technische vraag naar apparatuur en software. Voor een compleet productaanbod van meldkamerautomatisering brengen we graag ons Security Control Software (SCS) concept onder uw aandacht. Onze software is volledig modulair en op uw situatie geschreven inzetbaar, IP-geschikt en toekomstvast. Uiteraard voldoet deze aan de strengste (Europese) normen en wetten.
Goed advies is waardevol
Onvoldoende veiligheid en beveiliging veroorzaken risico’s die verstrekkende gevolgen kunnen hebben. Daarom willen we u graag ondersteunen met onze kennis en kunde. Natuurlijk willen we graag iets voor u betekenen, maar op de eerste plaats staat onze missie: ‘het samen bereiken van meer veiligheid en beveiliging’. De onderwerpen waarover wij met u in gesprek willen, zijn:
We hopen dat de start of verbetering van uw meldkamer het begin is van een mooie samenwerking. ASB is een zeer ervaren partner voor meldkamerdiensten, waarbij u zich over de kwaliteit en continuïteit van wat wij leveren geen zorgen hoeft te maken!
Neem contact met ons op om te horen wat wij voor u kunnen betekenen.