Wanneer u met ASB samenwerkt, kunt u er blindelings op vertrouwen dat wij leveren wat is afgesproken, 365 dagen per jaar. Er kunnen immers levens van afhangen, daarom gaan we een stuk verder dan ‘werkende systemen’ en een 24/7 bereikbare helpdesk.
De veiligheidsprincipes waaraan ASB voldoet zijn lang niet allemaal wettelijk voorgeschreven. Alle computerwerkplekken van onze medewerkers zijn beschermd tegen ongewenst invloeden van buitenaf. We werken via een private netwerk centraal op onze standalone en super beveiligde servers, die redundant (dubbel) zijn uitgevoerd. Hierdoor doen we er alles aan om virussen en kwaadwillende objecten buiten de deur te houden waar we inmiddels al jaren zeer succesvol in zijn geweest, iets waar we trots op zijn!
De helpdesk- en monitoring medewerkers van Service Management beschikken over de voorgeschreven opleidingen om hun werk optimaal te kunnen doen. Daarnaast worden zij in- en extern continu getraind en getest. We doen er alles aan om te voorkomen dat het op de werkvloer ‘business as usual’ wordt en de kwaliteitsbeleving verslapt. Waar mogelijk worden de medewerkers aan projecten gekoppeld, om ook bij de ontwikkeling van nieuwe oplossingen gebruik te maken van hun ruime praktijkervaring. Succesvolle invoering van nieuwe diensten zijn hiervan het resultaat.