Bij ASB is innovatie een middel dat van toegevoegde waarde is voor haar klanten. Tevreden klanten, die vandaag en ook morgen op ons kunnen rekenen.
ASB beschikt over een platte professionele organisatie, die is toegespitst op de korte en lange termijn. Onze organisatie staat voor producten en diensten die de meest kritische certificering kunnen of inmiddels hebben doorstaan. Pragmatisch gaan wij samen met onze opdrachtgevers de uitdaging aan om aan een veiligere wereld te werken. Dat doen we vandaag; door een betrouwbare partner te zijn voor continuïteit en duurzaam beheer. Dat doen we voor morgen; door nieuwe beveiligingsoplossingen te bedenken en toe te passen.
1. Heden: continuïteit en duurzaam beheer
De afdeling Service Management speelt een cruciale rol bij levering en 24/7 ondersteuning van onze diensten en producten. De afdeling Planning & Control ziet toe op de kwaliteit van de geleverde diensten en zorgt dat er conform afspraak (service levels) wordt geleverd. Verkoop en marketing zijn het aanspreekpunt voor de relaties, ondersteund door R&D bij issues en de (door)ontwikkeling van bestaande diensten.
2. Toekomst: nieuwe, verbeterde en betere beveiligingsoplossingen
Voor innovaties leggen we de lat hoog. Dat doen we niet alleen qua betrouwbaarheid, maar ook met onze eisen voor een modern design, schaalbaarheid, integratie en brede inzetbaarheid. Al deze onderdelen vinden wij essentieel, omdat die in de praktijk doorslaggevend zijn voor de tevredenheid van gebruikers. De afdelingen Sales, Projecten, R&D en Planning & Control zijn betrokken bij deze innovaties, die na een succesvolle test- en acceptatiefase aan Service Management (beheer) worden overgedragen.