Wij zoeken een ADMINISTRATIEF MEDEWERKER KLANTENBEHEER

Ben jij administratief sterk en vind je het leuk om in een hecht team (samen) te werken? Bij ASB Security in Eindhoven zoeken we een Administratief Medewerker Klantenbeheer

Jouw werkweek in een vogelvlucht

Als Administratief Medewerker bij ASB Security in Eindhoven kom je in een hecht team terecht. Je zorgt er als Administratief Medewerker voor dat in de backoffice alle administratieve processen in relatie tot klantbeheer goed en soepel verlopen.

Verder houd jij je als Administratief Medewerker bezig met uiteenlopende werkzaamheden: van het invoeren van contracten, het plannen van afspraken, het verwerken van orders tot het inboeken van facturen.

Wat kun je verwachten van ASB Security?

• Een fulltime salaris tussen € 2300,- en € 2800,- bruto per maand, afhankelijk van ervaring en opleiding;
  • 24 vakantiedagen;
  • Een fulltime baan voor langere tijd;
  • Reiskostenvergoeding en een uitgebreide pensioenregeling.
  • Personeelsvereniging met leuke activiteiten.
  • Vrijdagmiddelborrel op de patio om de week met je collega’s gezellig af te sluiten.

Wat verwacht ASB Security van jou?

• Je beschikt minimaal over mbo werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar tussen de 28 en 40 uur
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt ervaring met administratieve processen en het werken met ERP-systemen;
  • Je bent een teamplayer;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met soortgelijk werk;
  • Je bent woonachtig in de omgeving Eindhoven.

Over ASB Security

Bij ASB werken ze met zijn allen aan een veiligere wereld. Hoe? Door geen genoegen te nemen met de huidige stand van technieken. Ze wéten gewoon dat het altijd beter kan. Daarom is ASB Security dagelijks bezig met het bedenken van nieuwe oplossingen en innovaties die niet alleen een veilig gevoel geven, maar daadwerkelijk veiligheid bieden.

Ruimte voor ontwikkeling
Bij ASB Security zijn we flexibel en is er genoeg ruimte voor ontwikkeling en eigen verantwoordelijkheid. We moedigen je aan om te experimenteren, leren en je eigen kunnen te overtreffen!

Draag bij aan een veiligere wereld
Betekenisvol werk staat bij ons centraal. Als bedrijf werken we dan ook continu aan oplossingen die de wereld veiliger maken. Kom jij ook jouw steentje bijdragen?

Hecht en gezellig team
Op onze werkvloer is de sfeer gemoedelijk en staan collega’s altijd klaar om elkaar te helpen. Ook buiten het werk om vinden we het leuk om met het team te genieten van een borrel of een barbecue!

Interesse in de functie van Administratief Medewerker Klantenbeheer bij ASB Security B.V. regio Eindhoven?